Vstupné stránky. Tým, že ste tu, to znamená, že chcete vedieť o taktikách pre zvýšenie konverzného pomeru na vašich vstupných stránkach. Čítajte ďalej, aby ste sa dozvedeli o najlepších prvkoch, ktoré by mohli byť integrované do vstupných stránok, aby sa zvýšili konverzné pomer.
Vstupné stránky – šablóna
Konkrétne šablóny majú určité vstavané funkcie a tieto sú určené na prezentáciu a ovplyvnenie správnej cieľovej skupiny. Sú súčasťou predajných lievikov.
Tu spočíva dôležitosť vo výbere iba relevantných šablón, ktoré spĺňajú požiadavky používateľa. Napríklad ak sa venujete poľnohospodárstvu a chcete poskytovať kvalitnú a zdravú stravu používateľom, ako by ste implementovali marketingové techniky? Odpoveď spočíva vo výbere efektívnych vstupných stránok, ktoré najlepšie vyhovujú vášmu odvetviu, ale nesúvisia s iným odvetvím.
Napríklad ja používam priamo šablóny wordpress, ktoré si vytvorím, upravím ako treba. Totižto dnes už väčšina aj zakúpených hotových šablón vám ponúka zakázať zobrazovanie header, menu a footer (čiže aby sa vám nezobrazila hlavička, menu a pätička). Tým pádom si vytvoríte skvelú šablónu na vstupnú stránku, presne ako potrebujete.
Nezabudnite si vytvoriť predajný lievik.
Zachytenie nadpisu
Čo by mohla byť prvá vec, na ktorú by používateľ pozrel a čo by určite mali obsahovať vstupné stránky? Samozrejme, že nadpis. Nadpis by mal používateľa naviesť na podrobnosti o téme. Stručné a pútavé nadpisy by mali rýchlo vyjadriť podstatu podrobností. Nezabudnite, že je tiež dobrý nápad definovať návrh s hodnotou. Aj tu si môžete pomôcť s AI – umelou inteligenciou – tu som sa tomu troška venoval.
Sociálne médiá
Sociálne médiá slúžia ako výborná cesta pre milióny používateľov na pripojenie sa. Avšak za podmienky, že používatelia musia byť schopní nájsť obsah. Ako sa to stane? Odpoveď spočíva v zdieľaní tlačidiel sociálnych médií na vstupných stránkach, aby si mohli poskytnúť informácie. V dôsledku toho môžete vidieť, že premávka prúdi do vašich sociálnych mediálnych kanálov z vašich vstupných stránok a opačným smerom.
Vytváranie pútavého videa
Videá slúžia ako efektívny prostriedok pre podporu podnikania. Krátke a pútavé videá môžu pritiahnuť pozornosť používateľa.
Niektoré z významných faktorov videa zahŕňajú nasledovné:
Stručný a výstižný náhľad nadpisu, používateľsky zaujímavé nápisy, ktoré vykresľujú príbeh, a efektívne volanie na akciu. Okrem toho stručný popis videa s 3 až 4 efektívnymi riadkami umožní používateľom sledovať video.
Ak sa vaša vstupná stránka týka konkrétneho produktu vášho podniku, pokúste sa vygenerovať video, ktoré hovorí o významných funkciách produktu. Nakoniec, keď používateľ dokončí sledovanie videa, pravdepodobnosť je takmer taká, že skončí na vašej vstupnej stránke.
Vstupné stránky – Referencie
Referencie sú skvelým spôsobom, ako vytvoriť cestu pre potenciálnych a budúcich zákazníkov, aby uskutočnili nákup. Dôveryhodné referencie môžu výrazne vytvoriť skutočný dojem. Odporúča sa nezahrnovať falošné referencie, pretože takýto čin by mohol poškodiť organizáciu v dlhodobom horizonte. Dnes môžete použiť aj screen recenzií z vašeho Facebooku. Ale aj vo forme krátkych videí od klientov. Neubudnite si potvrdiť ich zverejnenie kvôli GDPR.
Pútavé volanie na akciu (CTA – Call to action)
Tlačidlo Volanie na akciu musí získať extra pozornosť používateľov, pretože umožňuje používateľom vedieť, čo majú ďalej robiť, a preto musí byť zvýraznené jasnými farbami, ktoré v žiadnom prípade neprestanú pútať pozornosť používateľa.
Odporúča sa používať slovesá vo forme akcie aby takéto formulácie motivovali používateľov k ďalšiemu kroku. Napríklad niektoré silné slová môžu zahŕňať zrýchliť, dosiahnuť, angažovať, zlepšiť a predčiť na základe zámeru. Takže napríklad – Zrýchlite ši vaše podnikanie, Zlepšite si predaj, Dosiahnite 2 x viac….
Poskytnite popisný text
Opisný text rozvíja slobodné myslenie jednotlivca, aby predložil požadované podrobnosti. Používatelia niekedy vykazujú problémy pri poskytovaní kontaktných údajov, ako je telefónne číslo a e-mailová adresa. Prekonajte takéto problémy poskytnutím popisného textu o potrebe ich efektívneho vypĺňania. Je to vhodné a veľmi efektívne na vstupné stránky.
Napríklad, ak používateľ vynecháva zadanie kontaktného čísla, môže pomôcť napísanie jednoduchého textu ako “Budeme vás kontaktovať, ak to budeme považovať za potrebné”. Taká drobnosť môže urobiť obrovský rozdiel v rozhodovaní sa zadať telefónne číslo.
Pozrite si aj článok: Vstupné stránky – 5 nástrojov na vytváranie v roku 2023
Vstupné stránky záver
Je v poriadku, ak sa používateľ vstupnej stránky cíti pohodlne. Čo však v situáciách, keď je používateľ na pochybách a má nejaké otázky?
Kontaktné informácie, alebo AI chatbot môžu slúžiť účelu a mali by byť viditeľné pre používateľa, aby sa na vás mohol obrátiť o pomoc. Či už chcete vytvoriť kreatívne webové stránky, alebo efektívny kanál pre komunikáciu s používateľmi, napríklad spoločnosť ONPASSIVE má riešenie.
O-Create, predefinovaný tvorca webových stránok pre jednotlivcov aj podniky, a O-Chat, AI chatbot pre lepšie pochopenie zámeru používateľa, sú dva vylepšujúce produkty, ktoré podporujú taktiky vstupných stránok. Využívanie ich použitia pomôže ich efektívne implementovať a zvýšiť konverzné pomery.
Páčil sa Vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi. Pridajte komentár 🙂 Pridaním sa do Newslettera získate novinky ihneď. Aby ste mali článok poruke a nemuseli ho znova hľadať, pridajte si ho do záložiek vo vašom počítači.